Startsidan

Bakning

Alltså hej.

Idag har jag och Eric varit duktiga. Vi har och hämtat ut paket och nu håller jag på att baka bröd. Dessutom har vi bokat tvättid. Och duschat. Tyvärr hade jag glömt min rakhyvel men nu har jag fått hit den. Vi skulle få lingon och svarta vinbär också eftersom jag har plockat det men det glömde vi. Nu måste jag gå och baka ut bröden, kanske kommer bilder sen när jag har kopplat in alla saker i datorn.

Just ja Sofia, jag bor ungefär vid sjukhuset skulle man kunna säga.

Kommentarer
Av: Emelie

Haha, jag tror helt klart du har sovit för länge ;)

Det gäller att vara uppe i tid! Kul att du gillade dem :)



Vad flitiga ni har varit idag då :D Själv så har man inte åstadkommit mycket... Illa !!

Har du något tips om hur man motiverar sig själv till att till exempel öppna kurs litteraturen?



Ha en fantastisk kväll!

Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback