Startsidan

Bilder på bakverk

Ikväll ska mamma och pappa, och förhoppningsvis Urax, komma hit och fika. Därför har jag bakat schackrutor och hallongrottor. Jag moterade också ihop mitt kakfat och eftersom det är tre våningar och bara två sorters kakor så får jag bjuda på Annas apelsinpepparkakor också. Om ni inte har smakat dem MÅSTE ni göra det!

Vi har ekologisk kakao och ni förstår inte vilken skillnad det är. När man exempelvis gör kladdkaka med det smakar det som att det är choklad i. Testa det också när ni ändå är igång!

Trevåningskakfat med nybakade kakor och pepparkakor på.

Kommentarer
Av: Anonym

gib mir mal das rezept

2009-11-05 @ 21:34:54
Av: lotta

får man alltid 3 sorters kakor när man hälsar på hos er?

2009-11-05 @ 22:17:53
Av: emma

haha samma här ;) har du en bra kväll?

Av: pappa

goda kakor, trots att jag inte tycker om kakor.

2009-11-07 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback