Startsidan

Fars dag

Idag är det ju fars dag så självklart har jag ringt pappa och gratulerat. Jag ringde ungefär klockan tolv men han låtsades sova för att det skulle bli som att han blev väckt. Hemma får man ju alltid fika på sängen när det är sånna dagar. Till saken hör att pappa aldrig sover längre än till åtta. Senast alltså.

Snart ska vi fara och handla  och sen ska vi käka middag hos mamma och pappa. Eric vet inte om det än för han lyssnar inte på mig. Men det är bra för då får jag bestämma. Det gör jag i och för sig ändå men.

Nu ska jag gå och äta lite så jag är klar att fara och handla. Svett-Eric vet ju ingenting än som jag sa men jag ska nog få fart på honom. Bara att slå av strömmen till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback