Startsidan

Lunch på stan

Hej alla vänner!

Idag har jag ötit lunch på stan med mamma. Vi åt på Great Eastern och det var nedrans gott. Eric har varit duktig och tvättat alldeles själv idag men när jag kom hem och skulle vika ihop tvätten såg jag att de vita handdukarna skiftar i blått. Jag frågade om han möjligtvis hade tvättat dem tillsammans med mörka grejer och det hade han naturligtvis.

Vi tvättade också mina gardiner så nu har jag hängt upp dem. Det ekade en massa i köket innan men nu är det borta.

Ikväll är det Idol och om inte Calle åker ut nu så börjar jag nog gråta.

Kommentarer
Av: emma

tack för det ;) hoppas du har en bra fredag nu!

Av: Carolin

Men Calle ska inte åka ut, hör du det. Han är en fantastisk liten man.

2009-11-28 @ 14:14:26
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback