Startsidan

Snö!

Mina läppar är så torra så jag kan inte le utan att det gör ont. Jag har dränkt dem i allt möäjligt men det hjälper inte.

Idag har jag innebandymatch så jag ska sätta mig och kasta lite boll nu. Jag har ju tappat all känsla i händerna så jag måste träna upp det. Hoppas man kan göra det på någon timme. Hehe.

Igår kom Åsa, Mats och Jessicka hit helt oanmälda. Som tur var hade vi ju en nybakt kladdkaka i kylen så den kunde vi bjuda på. Det är därför jag alltid vill ha kakor i frysen, det kan ju komma förbi folk. Tyvärr åt Eric upp alla småkakor när jag var på stan igår så jag får helt enkelt ställa mig och baka nya. Sen ska jag ge dig receptet lillpojken.

DET HAR FÖRRESTEN SNÖAT INATT, JAG ÄLSKAR SNÖ!

Snö i Umeå

Kommentarer
Av: Fatima

AAAH! SÅ MYIGT! VILL HAAAAA SNÖÖÖÖ!

Av: Neha

Snö är så mysigt:D

2009-11-11 @ 14:39:28
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback