Startsidan

Bilder från nya lägenheten

Eftersom Sofia ber så vackert ska jag visa er tre bilder på min och Erics lägenhet.

Köket, köksbordet ska såklart inte stå inne i hörnet sen. Lägg märke till min tjusiga gamla lavalampa, hehe.

Jag håller på att diska allt porslin som jag samlat på mig under åren fast än är jag långt ifrån färdig.
Kök med vita luckor.
Vardagsrummet, vi ska flytta om lite sen när allt är klart. Eric lägger filtar över farmors soffa, fy på honom!
Vardagsrum, soffa med filtar och hund på.


Kommentarer
Av: Sofia

Ser att på den första romantiska middagen i vardagsrummet serverades det drick yoggi ;)

2009-10-31 @ 14:02:35
Av: lotta

det ser ju jättefint ut!!!

2009-10-31 @ 19:04:19
Av: Fatima

Superduperfint! :)

Gillar att ni har många lådor i köket. Vi har EN! Hur kan man ens bygga ett kök med endast EN låda?! Helskumt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback