Startsidan

Höstdepression nästan

Det märks verkligen att det börjar bli höst nu. Jag är trött hela tiden och behöver choklad i mängder. Helst vill jag bara ligga i sängen hela dagarna med dubbla täcken och massa choklad och en god bok. Fast så kan man ju tyvärr inte leva. Nu måste jag ut med lilla hunden och sen ska jag studera flitigt. Jag känner mig inte nöjd med texten, igen, så jag ska skriva om den. Jag vill inte lämna in nån dålig smörsångstext för det är inte min stil.

Igår råkade jag somna när jag väntade på utröstningen i Idol, så trött var jag. Jag kanske måste åka utomlands. Någon som vill skänka en slant så jag kan åka?


Kommentarer
Av: anna

sv: ja jag håller med dig, men att sjunga på riktigt och att vara artist är ju inte riktigt samma ska. Britney är ju mer än en artist än att hon har en sångröst, och de brukar få mer plats.

Av: Frans

Hösten äger! TYVÄRR så ska jag till Cypern med min familj i två veckor snart. Det är inget jag ser fram emot, jag hade hellre stannat hemma. Orättvist va?

Och visstja, jag hatar också särskrivningar!

2009-10-03 @ 19:29:09
URL: http://katrinsgoodiebag.se/blog/frans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback