Startsidan

Idag kommer Eric!

Nu har jag äntligen fått iväg Anna på innebandymatchen och nu ska jag spela in sången till läxan. Jag gick naturligtvis upp en timme för tidigt idag men det var bra för jag var så himla trött. Jag kunde alltså ligga och läsa i sängen en timme.

Idag kommer min älskade Eric hit och det ser jag fram emot. Tyvärr regnar det och då ser man ju inte direkt Umeå från sin finaste sida. Men ja, han vet ju hur tjusigt det är här när det har snöat och så.

Lillpojken, jag såg filmen hemma hos er för ni har den på DVD. Se den med engelskt tal så du tränar engelska!


Kommentarer
Av: anna

jobbigt att gå upp en timme för tidigt men brukar vara skönt när man väl kommit upp :)

Av: Hanna

sv; haha, jadu.. det kan man fråga sig :P jag gillar inte att jag läser deras bloggar, men jag fastnar där, och så kan jag inte sluta läsa :O

men jag läser lite "normala" bloggar också såklart =)

KRAM SÖTIS!

2009-10-25 @ 18:45:57
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback