Startsidan

Illustration - Fin i slum

Illustration av en tjej med en härlig klänning.

Kommentarer
Av: Bettan

sen tog jag mod till mig och sa typ rätt ut "kan vi sortera besticken när vi her dom i diskmaskin?" för det är ju jag som plackar ur den och det tar sån tid om det är osorterat, men det hjälpte inte!! det var då det lilla kriget startade...



asså om jag minns rätt är det väl mest sussi som har nåt att skämmas för, eller? var jag med en massa på film jag också?

Av: Miss E

Fin ^^



Sv: Jag hatar språk, för jag har svårt att få glosor att fastna, så det är inte så roligt enligt mig ;)

2009-10-05 @ 16:36:22
URL: http://pappersbiten.blogg.se/
Av: Bettan

haha jag vet inte, man var tvungen att klistra in nåt bajs i ett nytt inlägg för att kunna fippla med sin egen blogg på bloglovin men jag börjar bli gammal och oteknisk så det gick inge bra och sen hade jag inte tid att fixa till det!

ja för mig är det lugnt, bara jag inte blir taggad på nåt på facebook :P

2009-10-05 @ 17:25:25
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback