Startsidan

Om Idol

Hej alla vänner!

Jag tycker det var sopigt att Nicklas Hocker åkte ut ur Idol igår, han är ju duktig. Jag tycker Calle borde ha åkt istället. Han ser fortfarande förstoppad ut och dessutom drack han öl vilket man inte får under Idoltiden. Bara det borde ju göra att han slängs ut. Sen hade han hatten för högt upp så pannan blev jättelång. Elin Kling får skärpa sig!

Idag ska jag spela in resten av min schlagerlåt för jag vill vara färdig med den när Eric kommer. Sen kanske jag ska duscha och klä mig ordentligt. Fast jag kan också bestämma mig för att gå runt i mjukiskläder idag och duscha imorgon istället. Den som lever får se.


Kommentarer
Av: eric

hahaahaa yes! hanson hocker e ute!

2009-10-24 @ 12:03:58
Av: Linda

sv: Den är super mysig, tack så mycket! :D

Av: Carolin

Jag älskar och hejar på Calle!! Han får inte åka ut! :D

Hocker var söt som socker (höhö) men inte nån direkt talang...

2009-10-24 @ 15:11:26
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback