Startsidan

Plants vs Zombies

Hej alla vänner!

Nu har till och med mamma fastnat i Plants vs Zombies. Det ser verkligen inte roligt ut när man tittar på men när man spelat själv är det himla roligt. Det är därför jag inte har bloggat idag förstår ni. Nu ska jag se Eftersnack från Idol och sen ska vi fara på en pizzeria och hämta hem pizza. Det är ju bara jag och mamma hemma nu i helgen så då passar vi på! Tyvärr är det ju ingenting värt att se på tv ikväll och det är ju lite synd. Fast mamma ville se nåt program med gamla gubbar, Oldsberg och sådär. Jag kanske ska spela lite Plants vs Zombies, vem vet.


Kommentarer
Av: emma

haha fan va najs. nu fiser vi iaf obehindrat här hemma. det gillar vi! hur är din kväll snygging?

Av: Angelica - fyrbarnsmamman

ja visst. jag har då inte heller ngt emot handikappade även om jag anser det vara så :)

2009-10-18 @ 10:55:01
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback