Startsidan

Shopping på Expo

Hej alla vänner!

Idag var jag och Eric på loppis men det var så himla mycket folk så vi stannade inte länge. Dessutom såg jag inget jag ville ha. Jag letade efter metallburkar som man kan ha kakor i för det tycker jag ser så trevligt ut. Sådär som farmor har.

Eftersom jag inte fick spendera några pengar där åkte vi till Expo och där hittade jag minsann grejer. Inte så mycket kanske men. Ett snyggt diskställ och så de här värmeljushållarna i glas. De kostade 10 kronor för 4 stycken. Himla bra pris tycker jag.


Kommentarer
Av: jennifer gräll

sv: haha ja :o

Av: Miss E

Vad fina :D och till ett bra pris ^^



Sv: Jag har fått en beställning på 50 julkort (gör egna) till i mitten av november, så jag måste försöka göra klart dem :)

Kramar

2009-10-04 @ 16:00:47
URL: http://pappersbiten.blogg.se/
Av: Anonym

Fina ljuslyktor:)

2009-10-05 @ 17:14:47
URL: http://jujjus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback