Startsidan

Snö!

Imorse när jag drog upp persiennen såg jag att det snöade! Tyvärr varade det inte längre än nån minut så det syns ingenting på marken. Tråkigt kan tyckas. Snart är det ju faktiskt dags för en amssa snö som knakar när man går på den.

Idag ska jag försöka spela in en låt men Anna är hemma och då går det ju inte. Förresten så fick jag respons på min förra låt som jag skickade in. Fröken tyckte att jag har talang för att skriva texter. Själv tycker jag den var himla dålig för jag vill ju inte riskera att skicka in en bra låt så han snor den och skickar den till melodifestivalen under sitt namn. Man vet ju aldrig. Fast han kanske är en snäll man. Jag hoppas det.


Kommentarer
Av: Anonym

Fröken, haha

2009-10-23 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback