Startsidan

Träningsvärk

Hej alla vänner!

Idag är det så varmt och härligt utomhus. Jag funderade på att ta med mig kameran när jag gick med Urax men det gjorde jag inte. Lite synd kan amn tycka eftersom det var så frostigt och fint.

Jag har så ont i rumpan och låren att jag helst inte går på toa. Att sätta sig ner är smärtsamt och när jag satte mig på golvet för att torka Uraxs tassar trodde jag att jag skulle dö. Jag har förresten känns att jag har en tricepsmuskel för första gången i mitt liv också.


Kommentarer
Av: Susanne

Bra jobbat Nina, måste se till att komma igång med träningen snart. Jag tror att vi ska göra en tävling eller något, så att man blir motiverad.

Av: Lisette

Hejsan:)

jag har en outlet där jag säljer massa saker allt från skor och kläder till accessoarer, ta gärna en titt :) Sen är det bara att skriva en kommentar så pratar vi om hur vi ska fixa de :)



Direkt sidan till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram lisette

2009-10-20 @ 17:41:34
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback