Startsidan

Barnvakt nästan

Hej alla vänner!

Idag är jag hemma och passar pappa. Han sa att jag måste torka honom i stjärten när han har bajsat men det var som tur var bara ett skämt. Eric jobbar och sen ska han direkt på skoterförarbevislektion. Det betyder att han inte är hemma förrän kanske halv åtta ikväll. Tråkigt. Jag vet lix vad jag ska laga för mat så det känns inte som någon börda. Jag hatar bördor. Nästa låtskrivaruppgift kommer typ imorgon så jag kan inte studera heller. Himla skönt måste jag säga.

Nu ska jag hänga tvätt och gå med lilla hunden. Spännande va?! Vad gör ni för kul idag?


Kommentarer
Av: Claudia

Jag ligger hemma, sjuk och har inget vettigt för mig...

Av: thehills & The City

Tjenare!

Jag driver idag Sveriges största The Hills & The City Blogg. Allt om the crew, fashion skvaller & En massa drama.



Nu har jag bra tävlingar i bloggen där man kan vinna fina priser. Kika in och tävla vetja=)



Ha en bra dag HillsAndCity

2009-09-21 @ 16:29:49
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Av: s a n n a

Ja, jag kanske borde testa (:

2009-09-21 @ 16:31:56
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback