Startsidan

Försenad

Hej alla vänner!

Idag har jag mycket att göra. Jag ska posta mitt brev till Julia, jag ska på stan, jag ska se om jag kommer in på den där kursen jag ska läsa. Alltså inte om jag blir antagen utan om jag kan logga in på hemsidan. Jag fattar inte. De har inte skickat något mail eller nåt och igår började jag fundera när kursen startar. 31 augusti 12.00 går vi igenom moodle. Det hade redan varit när jag kollade. Men ja, jag har ju använt moodle förut så om jag bara kommer mig in idag så får jag nog vara med.

Jag och Eric hade bestämt att vi skulle cykla hem tillsammans från stan idag men då hinner jag inte laga mat så så blir det inte. Latarslet tog bussen också så även om han slutar tidigare kan vi inte cykla.

Nu ska jag i alla fall ta en härlig promenad med Urax. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback