Startsidan

Frukost!

Hej vänner!

Jag tycker att frukost är dagens viktigaste mål för det är så gott. Idag åt jag havregrynsgröt av färskpressad havre med vaniljyoghurt, ett glass färskpressad apelsinjuice och en flerkornsmacka med ost, sallad och tomat. Då blir man en lycklig person och håller sig mätt och belåten hela dagen. Okej inte mätt kanske men man mår i alla fall bra.

Idag ska jag försöka komma på en melodi till texten jag har i läxa. Jag har fått lite ideér så det ska nog gå bra. Det är ju som sagt inspelningen som känns jobbig. Fast just ja, jag ska gå upp och se om jag har ett sånt hål i pianot uppe så att jag kan spela in direkt på datorn, det vore suveränt! Adjö!

Kommentarer
Av: korven

åh tack så mkt! Önskar jag kunde vara lika noggrann med min frukost som du men jag dricker bara te, och det samtidigt som jag klär på mig/sminkar mig/vaknar. Hinner inte annars


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback