Startsidan

Fullt upp, typ

Hej alla vänner!

Det är ju inte klokt vad tiden rinner iväg! Eftersom jag läser så många bloggar om folk som har fullt upp så känns det som att jag också har det. Dagarna passerar och jag hinner knappt pilla i naveln. Idag har jag varit på Ica två gånger och det är typ allt jag har gjort. Nu ska vi fika för det måste man ju göra. Eric har köpt negerbollar och kakor som han ska ta med till fikarasterna på jobbet. Det tänker jag inte tillåta för jag vill också smaka. Han är lix inte tjej så han behöver inte choklad lika mycket som jag.

Just ja, jag spelade lite piano idag och då trillade en polett ner. Jag kopplade ihop två saker som har med durskalor att göra. Inte så intressant kanske men det var härligt att jag fick en sådan suverän uppenbarelse. Imorgon ska jag i alla fall spela gitarr för det har jag inte gjort på mer än åtta månader. Tror ni jag fortfarande kan?


Kommentarer
Av: Sofia

Hahahahaha! Men eller hur. Känner igen det där med att titta ner i backen och bara snurra runt. Jag blir så förvirrad och till mig när jag måste hålla koll åt alla håll och kanter och fattar inte hur man ska hinna pricka rätt när man ska skjuta innan man dör själv.

Av: Bea

Men vad konstigt..... Måste fråga i ett inlägg om det är någon mer som ser det så, för då måste det ju åtgärdas... BUMS. :)

2009-09-02 @ 21:34:42
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/
Av: Kimberly Engqvist

självklart :)

2009-09-02 @ 21:41:04
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Av: Rozaleen

sv: tack för tipset! :)



kram

2009-09-03 @ 06:36:06
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback