Startsidan

Inatt

Inatt var en händelserik natt. Jag skulle ju hämta pappa från middagen med Endurofolket så när Eric gick och la sig vid ungefär tio läste jag. Efter en timme bestämde jag mig för att sova så då gjorde jag det. Halv ett ringde pappa och sa att han stod på bron. Jag gick ner och låste upp och sen gick jag och la mig.

Klockan halv fem kom pappa och väckte mig och sa att jag var tvungen att köra till ett ställe. Vars har ingen att göra med. Klockan sex var vi hemma igen. Då somnade jag och sov till nio. Åtta timmar har jag alltså sovit inatt och det är ju inte så lite. Fast konstigt nog känns det som att jag har sovit kanske tre timmar. Eller nej förresten, jag är pigg faktiskt.

Idag ska jag och Eric åka och handla tror jag. Och slappa. Imorgon är det ju vardag igen.


Kommentarer
Av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

skönt att du nu vet var du kan finna dom =)

kram

Av: Bea

ja jag tog bbort all reklam..

2009-09-06 @ 12:45:15
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/
Av: Laila

Autosvar: Din kommentar är nu godkänd, Tack för din kommentar :) Kram Laila

2009-09-06 @ 17:43:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback