Startsidan

Luleå? Boden? Hemavan?

Klockan är bara tio och jag har gjort massa viktiga saker redan. Jag har ätit frukost, gått med Urax och skrivit klart melodin jag har i läxa. Det viktigaste jag gjort är dock det här.

När jag var ute med Urax slängde jag en blick på marken en gång. Vad tror ni jag såg då? EN MÖRDARSNIGEL! I UMEÅ! Jag ville kräkas men det gjorde jag inte. Istället dödade jag den. När jag hade gått tio meter med ögonen i backen SÅG JAG EN TILL! Den dödade jag också. Sen gick jag hem. De var inte så stora, kanske fem centimeter eller så. Fy tusan, jag måste flytta norrut.


Kommentarer
Av: Jennie

okej, men det har jag inte... tror jag? :P har ingen systemare ;)

Av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-09 @ 02:30:24
Av: Karin

Usch !!!

Peppar, peppar... Vi har inga såna där monster i vår by än.

Det finns rätt gott om dem i grannsamhället bara en och en halv mil bort, och där har de en handelsträdgård. Så det är väl bara en tidsfråga innan de dyker upp här med.

Konstigt nog har de haft odjuren där ett par tre år, och ingen har synts till här hos oss.

Hoppas de aldrig hittar hit !!!

2009-09-09 @ 13:11:35
URL: http://karin.hermansro.se
Av: KORVEN

men stackars snigel... :P De kan ju inte hjälpa att de existerar.



Nja, kristen och kristen. Jag tror på Gud, definitivt. Men jag håller inte med bibeln, så därför kan man inte kalla mig det. Men jag skulle aldrig kunna gå utan mitt kors, det är en del av mig :)



och att gå upp ÄNNU tidigare känns inte som ett alternativ, hua!

2009-09-09 @ 14:23:01
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-13 @ 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback