Startsidan

Skadad

Idag körde pappa omkull när han körde enduro så han bröt nyckelbenet och ett revben. Mamma for till akuten och var där med honom så jag och Eric gick själva på stan med min kusin med barn och mamma. Lilla barnet var mycket stabilare idag och nu kunde han hålla upp huvudet själv. Trots det fick jag kramp i armarna av att hålla honom. Idag var han dock mycket roligare för han skrattade och sa Nina flera gånger. Okej nu ljög jag. Men han skrattade i alla fall. Söt unge det där.

Eric köpte lite kläder som jag ska visa sen. Lotta du har en sådan tjusig son nu!


Kommentarer
Av: Claudia

ja, tyvärr stämmer det:(

Av: Sofia

Tack för senast! Yes, du hade rätt, hittade 2 st guldkorn på Maxi.

Utan att ljuga, när jag kom in på Kii för att lämna tillbaka tunikan ångrade jag mig. Har nu 2 st som jag inte riktigt vet om jag gillar. Typiskt mig!

Sköt om er!

Kram

2009-09-19 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback