Startsidan

Tips på Loppis i Umeå!

Hej vänner!

Idag har jag känt mig väldigt trött och nästan bakfull. Det är jag dock inte eftersom jag ju inte dricker alkohol. Idag har jag och mamma plockat lingon och kantareller och snart kommer främmande. Vi var också på KFUM där Eric jobbar och kollade på det som ska säljas imorgon på loppisen. Vi köpte stolar och sockar och sånt viktigt. Imorgon ska jag jobba där också om någon undrar. Ni som bor i Umeå, KOM TILL KFUM IMORGON! Det finns väldigt mycket snygga grejer och massa nya kläder.

Nu måste jag fixa lite grejer innan främmandet kommer. Adjö!

Kommentarer
Av: Emelie

Tack ska du ha! :D Det värmer!

Det kommer nog fler bilder! Både på mitt boende och huset i sig :) Håll ut ;P



Åh vad kul med loppis!! :D Om man ändå bodde lite närmre, så hade jag besökt!



Ha en fin kväll snygging där :)

Kram!



Av: emma härnqvist/perfektion

hej hej.. hur är allt med dig nu tro?

2009-09-13 @ 00:36:17
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback