Startsidan

Jag blir så upprörd!

Ikväll är det ju dags för Idol igen. Jag blev fruktansvärt irriterad förra veckan när jag tittade på det. Idol är mitt favoritprogram men i år spelar de massa bakgrundsmusik istället för att spela upp ljudet från de som sjunger. SOPIGT!

På tal om störande saker, idag IGEN hittar jag fel i Ungdelen i VK. Hur kan de anställa snorungar som inte ens kan skriva? Och jag som trodde att jag inte kunde vara med där för att jag var för dålig. Fast det var nog mest för att jag jämförde mig med
Carolin som är proffs.


Kommentarer
Av: Carolin

Du skulle absolut inte vara för dålig för VK! Good heavens! (Brukar läsa Ung när jag är hemma) och visst har standarden sjunkit lite sen jag lämnade redaktionen?! Utan att få hybris nu alltså.

Du skulle ha sökt, tycker jag.

Och tack för de fina lovorden, jag behöver det en dag som denna :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback