Startsidan

Mot Bonn, med tåg

Godmorgon!

Igår bokade mamma en tågbiljett till mig så att jag inte skulle behöva oroa mig för askan. Senare såg jag att flighten var struken så det var ju lika bra det. Det dåliga med det är bara att jag var tvungen att stiga upp mycket tidigare och att jag inte hann träffa Julia en sista gång, vi sa nämligen aldrig hej då på riktigt. Fast hon ska komma och hälsa på i Umeå i sommar och det är ju inte så länge kvar nu. Det är sånt man måste fokusera på i svåra stunder förstår ni.

Nu ska jag göra iordning det sista och sen ska jag ta mitt pick och pack och bege mig till tågstationen. Jag hoppas jag får en trevlig resa.


Kommentarer
Av: ♥Beckis♥

hej, allt bra med dig dennna söndag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback