Startsidan

Stressig söndag

För en vecka sedan åkte jag från Landsberg till Bonn med tåg. Tänk vad tiden går fort! Jag saknar min andra pojkvän som bor där. Hehehe.
Idag ska jag och Eric gå och träna och sen ska vi gå på stan en sväng. Fast nu kom jag på att det stänger typ fyra så det hinner vi nog inte. Fan. Vi får se om vi far dit tidigare då eller om vi skiter i det. Saken är nämligen den att Eric jobbar från fyra. Men nu har vi löst det, tänk vad lite kommunikation kan göra istället för att jag sitter här och beklagar mig.
Ikväll ska vi nog iväg en sväng med mamma och pappa. De kommer nämligen hem från fjällen ikväll. Men vem bryr sig. Snart ska jag lägga ut lite bilder på hundar jag har fotat och då kanske det är någon som skriver att de är fina. Adjö!

Kommentarer
Av: Jennie

svar: Fotbollsbilderna? Jag har ju själv tagit dem så..? Eller vad menar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback