Startsidan

En till resa

Hej alla vänner!

Idag ska jag och Anna fara till Storuman och hälsa på farmor och farfar. Anna ville absolut åka klockan åtta så jag ska kasta mig in i duschen och göra mig färdig. Lilleric är fortfarande sjuk men han får klara sig själv. En hemmafru måste ju också få resa iväg ibland.

När jag kommer hem igen, imorgon, har jag förhoppningsvis tagit lite fina bilder som jag kan publicera. Dessutom har jag massa bilder på kameran som jag inte fört över än som jag ska göra inlägg av. Farmor och farfar har ingen dator förstår ni, så ni slipper mig till imorgon kväll. Adjö!

Kommentarer
Av: Miriam - En blogg om allt möjligt!

Waiting for pictures! :D

Av: Miriam - En blogg om allt möjligt!

Waiting for pictures! :D

2010-08-23 @ 09:24:13
URL: http://mimoz.blogg.se/
Av: Anonym

Waiting for pictures!

2010-08-23 @ 09:25:28
Av: C ♥

allt fint med dig ? :)

2010-08-23 @ 16:55:55
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback