Startsidan

Hårdröm

Inatt hade jag en himla läskig dröm. Jag drömde att jag hade glömt raka mig under armarna och håret var säkert två centimeter långt. Dessutom skulle jag just fara på fest där jag skulle ha klänning. Jag hittade en välanvänd engångsrakhyvel som jag ansade med. Det sved och håren blev bara fler och längre. Sen kom jag på att jag skulle ha en bolero till så då struntade jag i rakningen.

Nu ska jag göra lite läxa men det börjar bli himla svårt och eftersom jag hade en så sjukt dålig musiklärare på högstadiet så kan jag inte så mycket musikteori. Min pianolärare lärde oss heller ingenting för hon tyckte det var bättre att lära sig utantill och strunta i alla termer och knep. Men ja, då är det väl dags att lära sig.

Kommentarer
Av: pauli

sv: nej det har jag inte testat, får göra det!

puss

Av: thea

Haha, lät som en jobbig dröm :p



Sv: Ja det var sjukt härligt och välbehövligt med en utomlandssemester. Riktigt jobbigt bara att komma tillbaks till 7 graders kyla och regn när man vant sig vid över 40 grader och strålande sol!

2010-08-27 @ 15:00:35
URL: http://tthea.blogg.se/
Av: Kimmey :)

sv: Fråga inte mig. Omoget så det bara skriker om det. Vi som bor i det huset kan ju inte duscha utan för springa bort till gympasalen om man vill duscha och måste då göra det innan halv tio för sen stängs den byggnaden. Förhoppninsvis är det löst tills på måndag.. Men de som gjorde det borde fatta att det inte ens va ngt kul i det hela, med tanke på att hela skolan fick samlas pga det. De borde skaffa sig ett liv!

2010-08-27 @ 20:56:12
URL: http://bimbolie.blogg.se/
Av: Julia

Sv: Tack haha ne de ska jag inte göra ;P

2010-08-27 @ 22:13:53
URL: http://lodisjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback