Startsidan

Om Eric

Eric är världens sötaste. Tänk om hans vänner fick reda på hur han beter sig när han är med mig. Jag ska göra mitt bästa för att förklara.

Igår kväll när jag hade gått och lagt mig skulle Eric säga godnatt. Då böjde han ner huvudet som ett barn som ska bekänna något och så sa han "jag glömde min tandborste i Stockholm så jag har använt din två gånger och jag kommer använda den ikväll också".

Igår när jag satt och bajsade och inte hade låst dörren (varför ska man göra det, vem vill komma in när någon bajsar, det luktar ju illa. Eller jo Anna, min syster, vill det för hon tycker det är roligt att skratta åt den som sitter och klämmer sitt allra hårdaste) öppnade Eric dörren och sa "det här är vårt första boende tillsammans". Sen gick han. Då skrattade jag i flera minuter bara för att han är så söt. Som en liten påskkärring som man vill nypa i kinden. Tänk vad Lotta kan vara lycklig som har fått en sådan fantastisk son (och en ännu fantastiskare svärdotter).

Kommentarer
Av: bitterfittan

haha faktiskt jävligt gulligt

Av: lotta

ha ha!!!

2010-08-12 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback