Startsidan

Ögonskuggor

Den här asken införskaffade jag på H&M för 70 kronor. Jag har testat några färger och de har inte direkt samma kvalitet som Make Up Stores ögonskuggor, de är mycket lösare och tar nog slut ganska fort. Dessutom behövs det mycket för att det ska bli en tjusig färg. Den guldiga och den bruna kommer jag dock inte använda för jag hatar sådana tråkiga färger. På bilden har jag sminkat mig det finaste jag kan med de två rosa på ena ögonlocket och guld och brunt på det andra. Jag funderar på att utbilda mig till make up-artist men jag vet inte om jag behöver det.

Ögonskuggor i olika färger från H&M
Jag är fint sminkad

Kommentarer
Av: Anonym

Om du ska jobba som makeup artist måste du utbilda dig, det var det första jag lärde mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback