Startsidan

En förtjusande man

Idag är det fredag men det känns som en lördag eller söndag för jag är ledig. Jag ska spendera dagen på olika affärer med min vän Susanne. Sen tänkte vi avsluta dagen med en fika på Blodcentralen. Ni vet väl att man får gratis fika och en present när man lämnar blod? I alla fall i Umeå.

Igår när jag var på stan glömde jag min lapp med 20% på H&M så den ska jag ta med mig idag. Jag ska åka buss och möta Susanne på andra sidan stan och då skulle jag vilja läsa på bussen. Jag har En förtjusande man av Marian Keyes som jag har lånat på bibblan men den är så himla tung att släpa på hela dagen. Fast jag kanske kan lämna den i hennes bil. Ja, så får det bli. Jag är så smart ibland.

En förtjusande man av Marian Keyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback