Startsidan

En önskan om en snygg kompis

Idag blev vi bjudna på fika med jobbet. Man fick två semlor var men jag gillar ju inte semlor så jag tog bara en och så en chokladboll. Himla gott var det i alla fall och det är ju huvudsaken. Sen fick Eric med sig en stor bit blåbärspaj av Åsa så den ska vi kalasa på ikväll. Jag hoppas bara jag får smaka för igår åt jag en bit hos dem och då fick inte Eric smaka eftersom han inte var där. Men spela roll, det är ju inte mitt fel.

Jag är sugen på att fota någon vacker människa. Nästan alla jag känner är ofotogeniska och ser hemska ut på bild. Utom jag själv då men det är ju inte så lätt att fota sig själv. I och för sig blir jag inte bra på kort längre.

Dessutom måste jag fota mitt på dagen när det är ljust ute. Åh, tänk en snygg tjej med långt brunt hår och en tjock halsduk runt halsen. Ett porträtt. Så himla fint det skulle kunna bli! Kort skärpedjup. Nej det här duger inte, jag får rita det istället. Kommer en bild snart då!

Kommentarer
Av: Kashaya

Blåbärspaj lät gott, var verkligen länge sedan jag åt det.



Sv. Ja det var riktigt gott också, och enkelt att laga.=) Händer ikväll då?

Av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm fast jag fixar inte hem gratisprogram mer än sådana som verkligen är gratis och lagliga..allt annat köper jag.

2010-02-17 @ 18:18:37
URL: http://pyttis.blogg.se/
Av: korven

Hoppas inte dina vänner läser!! Jag har ju långt brunt hår, fast om jag är snygg är ju en smaksak :D Fast jag bor ju I Kalmar så vad spelar det för roll...



Alltså, äta kräfta = gott. Skala = FY FAN!!!

2010-02-17 @ 20:53:17
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Av: Pia

jag kanske inte är din kompis men jag har hört många gånger i skolan att jag är fotogenisk :D

2010-02-18 @ 15:39:31
URL: http://pisi.blogg.se/
Av: Anonym

Jag hör att det inte är mig du har i åtanke!

2010-02-22 @ 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback