Startsidan

Gunga dig i form!

Imorse vaknade jag upp med träningsvärk i magen och det är ju helt fantastiskt eftersom jag inte tränade igår. Antingen är det för att jag spelade match i söndags eller så är det för att jag gungade igår. Inte i en gunga utan i soffan. Jag satt som en gumma ungefär och gungade fram och tillbaka. Bra träning det där. Ni kan ju testa ni med och se om det funkar. Sitt med benen i kors som när man mediterar och sen lutar ni er lite framåt och så lite bakåt. Jag ska nog gunga idag med.

Kommentarer
Av: Leia ♥

Så konstigt att få träningsvärk sådär :O

Av: Madde

Hoppas du har en fin dag.



Tipsa jättegärna om bra filmer på min blogg,vore supersnällt :D



Kram /M

2010-02-24 @ 13:13:27
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Av: Alexandra

Ha ha, det funkar ju... testade lite snabbt i sängen nu och visst känns det i magen. Älskar roliga små träningsknep man kan göra medan man tittar på tv.

2010-02-25 @ 14:52:52
URL: http://imacarena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback