Startsidan

Hurtigt!

Hej alla vänner!

Idag har jag varit ute och sprungit. Det trodde ni inte va? Sen duschade jag och snart är det dags att tvätta. Tänk om jag kunde vara såhär duktig i två veckor till, då skulle jag få mycket gjort. Jag ska försöka hinna/orka träna franska idag också men vi får väl se hur det blir med det.

Jag har ätit så mycket kiwi att jag har sår i gommen, kanske ska varva med någon annan frukt.

Nu har jag bestämt med
Susanne att jag ska fota henne. Jag tror att det kan bli fint bara hon är seriös. Dessutom ska jag designa om hennes blogg för hon vill ha en nystart. Fast då skulle jag behöva den där bilden jag ska ta av henne. Men ja, det ordnar sig.

Kommentarer
Av: Emma

Sv; jaså jaa men man brukar ju använda parfym för att känna sig lite extra fin. Jag använder de dagligen mest för att jag älskar mina parfymer & de luktar så gott, så jag blir på bra humör:)

Av: thea

kiwi är farligt gott:p

fast de lät ju inte så kul med sår i gommen, hrm. jag kanske också ska lugna ner mig lite med mitt kiwi ätande, haha.



sv: tack så mycket för recepten! det får jag minsann prova mig på, de lät ju inte som särskilt svåra recept heller, det passar mig:p matlagning är inte de roligaste man kan syssla med om man frågar mig:p

2010-02-25 @ 12:21:15
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback