Startsidan

Vardagsklädd

Hej alla vänner!
Idag är jag och Eric lediga och det känns så himla skönt! Jag ska ge mig ut i det fina vädret och fara en sväng på stan. Jag har lite ärenden att uträtta så det passar ju bra. Nu när jag jobbar i mjukiskläder tycker jag det är så himla skönt att få vara ren och ha på mig ett par jeans. Det är minus sex grader idag så jag borde inte frysa arslet av mig.

Nu ska jag betala en räkning, jag förstår inte hur de alltid kan komma i mitt namn och inte i Erics. Lustigt det där. Man skulle vara lika rik som
Blondinbella. Det vore något.

Kommentarer
Av: Cecilia

Hejsan :) Tänkte bara lämmna ett litet spår idag blogg. Tittar gärna in i min om du vill puss

Av: Bitterfittan

haha det har du fan rätt i. tänkte inte på det ;)

2010-02-11 @ 12:51:16
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-11 @ 22:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback