Startsidan

Inredning

Idag fick Eric ett ryck och ville hänga upp tavlor på väggarna. Han är väldigt impulsiv så det är tur att jag inte är det och hinner stoppa honom. Vi hedde upp en men sen blev det inga fler för de passade inte på krokarna. Lika bra det kan jag tycka. Den fina tavlan med rosa ram som jag fick av tyska familjen i födelsedagspresent har vi hängt upp om någon undrar.

Snart ska jag fara iväg på innebandymatch så jag måste he in linserna och borsta tänderna. När jag kommer hem ska jag duscha och kasta i mig mat sen far vi och fikar hos Åsa och Mats.

Mamma ska låna ut sin saftsil till mig nästa gång vi träffas så då ska jag göra saft. Då kan du komma och hälsa på Susanne!

Kommentarer
Av: anna

det är kul att få upp lite på väggarna, det gör så mkt :)

Av: Fatima

Ska också hänga upp lite tavlor idag. :D

2010-01-18 @ 10:51:29
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback