Startsidan

Snorunge

Imorse när jag gick på toa och klädde på mig såg jag att det var en blodfläck på ryggen på sovtshirten. Jag funderade vars den kom ifrån men insåg att mensen inte kunde ha farit dit, kanske framförallt eftersom det inte blödde nåt inatt. Jag verkade inte heller ha nåt sår på ryggen.

Nyss såg jag att jag har en blodfläck på kudden också och då började jag bli orolig. Vars blöder jag? Då säger Eric att det är han för det började rinna ur hans näsa igår kväll och han trodde det var snor. Han blödde näsblod alltså och ville väl inte ha "snoret" i sin egen säng. Hmpf!

Kommentarer
Av: Daniel

.. å så "snorade" han på dej! hehe :)

Av: Madde

Ja det är grymt skoj. Men det går att stänga av så att de inte åldras så att man kan spela med karaktärerna under en längra period :) Det brukar jag göra för annars blir det alldeles för kort tid. Kram /M

2010-01-27 @ 11:38:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Av: Carolin

Haha trevligt!

Minns en gång att jag drömde att jag var jätteförkyld och snorade en massa. När jag vaknade var hela framsidan på min sov-t-shirt blodig. Not so fresh.

2010-01-27 @ 12:14:25
Av: Anonym

Äckeligt!

2010-01-27 @ 16:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback