Startsidan

Stackars Blondinbella

Goddagens!

Idag har jag spelat match och det var jobbigt för jag är inte riktigt frisk än. Imorgon börjar både jag och Eric jobba så idag har vi försökt packa upp och tvättat och sånt viktigt. Min väska är i och för sig fortfarande full med kläder. Får packa upp imorgon eller så. Känner mig så stressad nu förstår ni. Jag ska nog ta en kopp te och sätta mig framför tvn. Var länge sedan sist. Förresten har jag bara ungefär 100 mail kvar att läsa nu. När det är klart kanske jag kan känna mig lugn.

Det är förresten jobbigt att blogga när man haft jullov och levt utan dator i flera veckor. Men ja, jag ska försöka. Sen.

Förresten så tycker jag inte det minsta synd om Blondinbella för hon får jobba med det hon älskar. Hade jag fått göra det skulle jag jobba ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback