Startsidan

Tillbaka!

Hej alla vänner!

Idag kom vi hem från stugan i fjällen och nu har vi handlat och grejat. Jag är förkyld och ska spela innebandymatch imorgon så jag måste snart gå och sova. Jag håller på att läsa alla hundratals nya mail från när jag var borta och det tar sin lilla tid. Har bara drygt 200 kvar nu.

När vi öppnade dörren hade vi fått massvis med post. Ett brev från Julia i Tyskland fick jag och det gör mig så glad. Skaffa er en snäll brevvän! Gärna från ett annat land så ni får träna på språket. Ett tips från mig.

Nej nu ska jag bädda sängen och packa upp lite. Inte en lugn stund, börjar ju jobba på torsdag. Jag förstår inte hur jag ska överleva när jag är van att gå hemma och hemmafrua. Men ja, pengar är ju bra att ha. Jag berättar om julen senare. Får se när jag hinner.

Se, hon har till och med bemödat sig med att ta reda på vad "många kramar" heter på svenska.
Ett fint kort från Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback