Startsidan

Berocca Boost

Nu har jag testat Berocca Boost, jag är ju Buzzador, och jag vet inte vad jag ska säga. Jag dricker aldrig energidrycker eller liknande så jag visste inte när jag skulle ta en brustablett. Jag tog en på morgonen innan jag skulle till jobbet men jag fick inte ens i mig drycken. Den var inte äcklig men jag är inte så förtjust i kolsyra så den var lite jobbig att dricka. Dessutom kände jag inte att jag blev piggare av den.

Eric däremot älskar det! Han tar alltid med sig en tablett till jobbet så att han kan ta en om han börjar känna sig trött. Han säger att de hjälper och tycker smaken är god. Köp och döm själva tycker jag!
Berocca Boost

Kommentarer
Av: paulina♥

tror jag nog att du gör sötnos!

Av: bitterfittan

tackar tackar ;)

2010-07-30 @ 10:43:18
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Av: m a t i ld a

hallihallå. är allt bra med dig? vill bara önska dig en trevlig dag, trots regnet. kram.

2010-07-30 @ 11:26:08
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback