Startsidan

Är jag så känd?

Jag får varje dag mail från Susnet där det står hur folk har hittat till min blogg. Idag ögnade jag igenom listan som vanligt och då såg jag en rad som förvånade mig. "Har Angelica länkat till mig?" var min första tanke. Jag gick in och kollade men det hade hon naturligtvis inte. Då sökte jag på sidan efter Ninai och vad hittar jag? Någon har kommenterat med mitt namn? Det är inte ens taskigt eller nåt så jag förstår verkligen inte vitsen. Och nej, det är inte jag som har skrivit. Det kanske är Angelica själv som vill ha fler kommentarer, vem vet?

Någon jävlas med mig, är det Angelica?

Kommentarer
Av: Sara

Men oj vad skumt!



Hur kan man få såna listor? Det vore ju ganska intressant att se tycker jag. :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback