Startsidan

En av mina drömmar

Idag kom Moa hit för imorgon ska vi fira lille Johan som går ut nian. Jag, Eric och Moa var i Sickla och käkade lunch och shoppade lite. Jag köpte, äntligen, ett par jeanstrekvartsbyxor som är lite fladdriga och imorgon ska jag visa dem för er.

Idag har jag också bakat syltgrottor och schackrutor och snart ska jag baka en kladdkaka. Alla går och småäter mina kakor så jag antar att de blev goda. Jag vill ju faktiskt öppna ett lite speciellt kafé när jag blir stor men se det går ju inte för vars ska jag få pengar ifrån? Och stor är jag ju i och för sig redan så jag skulle behöva pengar nu, jag har massvis med bra idéer! Sponsra mig!

Kommentarer
Av: f

Kolla in in blogg och se vad du tycker ;)

Av: Moa Sjögren

Jag tycker att du ska öppna ett café! Du är har talang för det där med bakning!! Jag säger som Gunde Svan "ingenting är omöjligt"...

2010-06-11 @ 16:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback