Startsidan

Sömntuta

Blubb, blubb, blubb. Igår åt Claudia och Gustav/f middag här och sen stannade de till halv två ungefär. Lite längre kanske. På natten alltså. Jag har inte varit uppe så länge på länge och idag sov jag till halv elva, hemska saker. Men det var i alla fall trevligt och Claudia hade köpt Fokis jeans från hennes bloppis. De kommer säkert på bild på Claudias blogg snart för hon har sagt att hon ska bli med aktiv på bloggen.

Ikväll åker jag och Eric hem till Umeå. Jag har jättetur med vädret för eftersom jag har handlat lite för mycket så ryms inte allt i väskan om jag inte har på mig mycket kläder. Det regnar idag så då kan jag ha jeans, handskar, tjocktröja och sånt. Tack Kosmos!

Kommentarer
Av: Emelie

En jätte bra blogg måste jag säga. Följa varandra på bloglovin?:)

Av: liindblaads

hmm asså på vintern måste den ju typ ha jacka eller ngt på sig! men på sommaren måste den nästan vara naken :P

2010-06-18 @ 16:07:28
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Av: Kimmey :)

sv: Nagellack är det bästa som finns, eller iallafall nästan. Men depend har ett nytt lack som ska göra att färgen sitter bättre. Kanske något att testa på?

2010-06-18 @ 19:23:09
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback