Startsidan

En härlig helg!

Hej alla vänner!

Igår var en härlig dag! Vi började med att bege oss till IKSU för att köpa gymkort och träna. Vi simmade och gjorde vattengympaövningar så idag har jag träningsvärk i magen och ljumskarna fast vid armarna. Vi har ju gångavstånd till IKSU och det är fantastiskt skönt ska ni veta! Sen käkade vi lunch och Eric for på jobbet. Jag gjorde mig tjusig och sen kom Susanne och hämtade mig för vi skulle hjälpa till på ett bröllop. Det tog hela kvällen och jag var inte hemma förrän halv ett på natten. Så länge har jag inte varit vaken på länge ska ni veta!

Idag jobbar Eric lite men i övrigt ska vi bara vila oss i form inför veckan. Naturligtvis ska vi ta en liten promenad i det vackra vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback