Startsidan

Jag fick tvillingar

Stjärt också, jag som skulle göra massa viktiga saker idag och jag har knappt hunnit någonting. Jag har gjort tacopaj, bakat kakor och dammsugit som jag hade tänkt men resten glömde jag. Jag skulle ju beställa linser, fylla på med pengar på mobilen, träna franska, boka tvättid, diska och så vidare. Jag förstår inte hur klockan kan gå så fort, föräldrarna har ju inte ens blivit åldringar än.

Snart är det dags att gå och sova för imorse var jag så nedrans trött. Fast först ska jag bara spela liiite till.

Kommentarer
Av: thea

gud så gott med tacopaj! det måste jag prova på nån dag, :)



sv: ja vindruvor är så himla gott, och allra bäst är de ju när dom är kärnfria, lite bekväm är man ju allt. och om man råkar tugga sönder en kärna så smakar dom ju hemskt!



ja idag har jag bannemig haft ett eget matlagningsprogram här hemma:p du också verkar det lite som! :)

Av: Daniel

Slafsa i dej du å spela vetja!!

2010-03-01 @ 21:06:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback