Startsidan

Läskig farfar

Erics farfar har ringt mig två gånger nu och lämnat röstbrevlådegrejer. "Hej lilla gubben, du måste ju svara så jag vet vad du gör". Sånt säger han. Jag har aldrig träffat honom så nu när jag såg att det var hans nummer svarade jag inte med flit. Rolig gubbe det där.

Ikväll har jag varit på After Work med Åsa Eric och Alexander och sen for jag på bowling med innebandylaget. När jag kom hem var klockan inte ens åtta men det känns som att det blev en helkväll så snart ska jag väl gå och sova. Imorgon är det 50-årsfest som gäller så då måste jag vara uppe länge. Om man särskriver 50 års fest så betyder det att man festar i 50 år. Tänk på det!

Kommentarer
Av: evelina

haha, nä våra är gråa och jätte fina! Vi har valt dom själva =)

Man måste ge stepmuskel, och alla andra danspass, några chanser, något man lär sig på iksu är att verkligen ALLA OLIKA sorters människor är där och man bryr sig faktikst inte om andra. Jag själv är totalt kass på dans och sånt :P



Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback