Startsidan

Potatismos med skal?

Fuck Face-Eric lagade mat idag. När han nästan var klar kom han hit och sa att jag hade tre valmöjligheter.

1. Gå och skala (den kokta) potatisen nu så gör jag potatismos av den.
2. Jag gör potatismos med skal i.
3. Du får plocka ut de potatisar du vill ha så gör jag potatismos av mina potatisar.

Han kan alltså äta potatismos med skal i (det är inte färskpotatis). Naturligtvis skalade jag potatisarna men det är ju inte det roligaste när de är kokheta.

Skalar potatis

Kommentarer
Av: SANDRA

Nu har jag valt ut 5 finalister till veckans OUTFIT.

Kolla om det är du.!

Var gärna med och rösta på din favorit =)



Lycka till.!

Av: Sara

skala innan?? :P

2010-03-19 @ 11:35:30
URL: http://onesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback