Startsidan

Rakning på gymmet?

Idag började vi dagen med att träna på IKSU. Vi körde mage, rygg, stjärt och lår. Vi får väl se imorgon om jag får någon träningsvärk, jag har ju vältränade ben till skillnad från Eric. Efter den uppfriskande duschen där jag för övrigt rakade mig, är det konstigt tycker ni?, åkte vi och handlade på Maxi. Jag handlade åt mamma och pappa och Eric handlade åt oss. Mamma sitter ju i rullstol efter bilolyckan hon var med i så hon har det lite jobbigt just un. Nej nu ljög jag. Hon tycker bara det är najs att slippa handla och vi blir ju glada som får låna bilen.

Nu jobbar Eric och när han har slutat med det ska vi fara och käka våfflor hos några bekanta. Hoppas det finns massa goda sylter, det är ju det bästa! Sen är kanske Eric med i Plus ikväll så det ska vi se på. Om han är med ska jag skriva det här så ni kan gå in och se på svt play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback