Startsidan

VIDEOBLOGG!

Ja herregud, här kommer den. Någon dag när jag inte är nyvaken kanske jag ska låna Erics dator och spela in en trevlig video med hans webbkamera istället. För er som inte hör/förstår vad jag säger så finns det längst ner. Den spelades in någon gång förra veckan.



Hej bloggen! Här ligger jag och har just vaknat. Klockan är typ åtta snart, kvart i åtta kanske. Jag är ledig idag så jag ska spela Sims hela dagen. Sen så ska jag inte äta kakor för dom åt jag upp igår. Sen så ska jag gå till posten och hämta ett paket och så ska jag, vet inte, läsa böcker och köpa linser tror jag. Det låter väl som en rolig dag. Hej då!

Kommentarer
Av: bella

Hej, nu har jag svarat på frågestunden - titta på svaren!

Av: Fatima

Vad roligt att få höra din röst. Fler videoinlägg. :D

2010-03-10 @ 17:09:07
URL: http://fatimajohansson.se
Av: Sofia

Coolt!

Roligt att höra din röst. Sköt om dig å hälsa Erik.

Kram

2010-03-10 @ 20:38:48
Av: Anna

Haha du är lustig du!

2010-03-18 @ 10:52:46
URL: http://interiktigthundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback