Startsidan

En kungens man

När jag kom hit till Stockholm hittade jag en akustisk gitarr som jag genast började spela på. Jag har ju spelat på en elgitarr senaste året och det är så stor skillnad. Jag älskar ljudet av en akustisk gitarr!

Idag ska jag och Eric gå ut och promenera för vi vill bli smala. Tyvärr har det regnat så det kommer säkert krylla av sniglar och snusk men vi får hålla oss på asfalten så vi inte halkar eller så. Nu ska jag gå och äta frukost. Jag har sett på Bella & Tyra Show som jag missade igår på grund av sopeurovision. Varför gick inte Slovenien vidare? De och Ukraina var mina favoriter. Och att Sverige inte gick vidare är ju sorgligt och pinsamt. Första gången det händer va?

Kommentarer
Av: Amanddass. ;)

tack, blomman heter killa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback