Startsidan

Hos mor och far

Idag åkte min käre Eric "hem" till Stockholm. Det är ju inte hans hem längre men det känns ändå som att det är hem för honom. Jag åkte med mamma på Maxi och så och nu är jag hemma hos dem. Jag har varit ute på en långpromenad med Urax och det var länge sen sist. Det var härligt förutom i början när jag gick just brevid två traktorer som vände på jorden eller nåt. Det kom massvis med jord flygande och det var inte alltför trevligt.

Ikväll ska jag äta här för de tycker så synd om mig. Jag har nämligen gråtit hela dagen sedan Eric for. Nej nu ljög jag. Jag är väl ingen mes heller. Nu ska jag sitta och läsa lite innan mamma kommer hem. Adjö!

Kommentarer
Av: Amanda, i know you want it *klick!*

2010-05-21 @ 17:39:39
Av: Amanda, i know you want it *klick!*

förlåt om jag skikade en tom kommentar ! (oooopps) ! ;)

Ja det har det vart här också varmt och skönt ;)

kramar

Av: Lanja

- Så är du en som gör bloggdesigner..? Kontakta mig på [email protected] eller kommentar i bloggen www.lanjas.blogg.se!

2010-05-21 @ 18:29:11
URL: http://lanjas.blogg.se/
Av: rikacharmtroll

SV: Tack så jätte jätte mycket !:)

2010-05-21 @ 23:09:12
URL: http://rikacharmtroll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback